JBL - історія бренду
- 24 грудня 2017 12:59:26
- Відгуків: 0
- Переглядів: 1433
Як дитячий інтерес до техніки привів до світового визнання
Джеймс Баллоу Лэнсинг
Інтерес до техніки маленький Джеймс почав проявляти з зовсім юного віку. Народився він у багатодітній сім'ї, де було 14 дітей, Джеймс був дев'ятим. Деякий час йому довелося жити в родині Баллоу, чиє ім'я він через роки офіційно приєднав до свого імені. До 10 років він спорудив конструкцію, схожу на конденсатор, потім були їм створені детекторні приймачі, а вже в 12-річному віці юний хлопчик зробив передавач, який завадив нормальної працездатності поблизу розташованої військової бази. Згодом військові конфіскували цей передавач. Джеймс в підлітковому віці підробляв в автомайстерні і ремонтував двигуни. Хлопчик настільки був здатний, що господар автомайстерні відправив його здобувати фах автомеханіка в Детройті.
Перша продукція і перший успіх
У післявоєнні роки в період спаду економіки більшість американських компаній по виробництву дрібної техніки розташовувалися в приватних домоволодіннях. Джеймс не став винятком. Його компанія перебувала в Сан-Маркос, поруч з ранчо, на якому Джеймс любив проводити вільний час. Першою випущеної продукцією були басові драйвера D175. Ця продукція і по нинішній час є в каталогах знаменитого бренду. Драйвера зробили певний прорив в світі акустичних систем, завдяки застосуванню четирьохдюймових звукових головок, унікальних в той час. Їх практично відразу стали застосовувати в кінотеатрах. Після була проведена серія гучномовців D130, якість відтворення яких була на найвищому рівні. Гучномовці були популярні понад півстоліття, їх розкуповували з величезною швидкістю.
Jbl D130
Друге дихання компанії
Джеймс Ленсінг був обдарованим інженером-акустиком, але не дуже успішним підприємцем. Череда фінансових невдач в 1949 році підштовхнула його засновника звести рахунки з життям. Після нього компанію очолив Білл Томас, який був до цього віце-президентом компанії. Саме з його підприємницькою хваткою компанія JBL стала прибутковою і успішною протягом двох десятків років. За цей період вона справила відомі системи Hartsfield і Paragon, популярність яких в ті роки просто зашкалювала.
Jbl Paragon
Jbl Hartsfield
Через 20 років процвітання в 1969 році компанію купив Сідней Харман. Команда професіоналів під керівництвом Харман вже через рік винаходить акустичну систему L-100, пізніше монітор 4310. Ці продукти настільки стали популярними і затребуваними, що за короткий термін компанія отримала неймовірну на той час прибуток, а ті продукти, випущені багато років тому до цього дня використовуються в студіях звукозапису. На початку 80-х років з'явилися більш модернізовані моделі. Їх відмінна риса полягала в тому, що низькочастотні головки були виготовлені з багатошарового композиту, а високочастотні з титанового випромінювача. Це були моделі L-80T, L-100T, L-120T і L-250ti. Потім були випущені акустичні системи Нортриджі і High-end з лінійкою Everest і К2.
Jbl Everest
Jbl K2
Сегодня сложно представить хоть одну звукозаписывающую студию, концерты и фестивали без акустических систем компании JBL. Кроме того, ведущие производители автомобилей мира также применяют акустические головки в качестве звукового сопровождения в своих авто.