JBL - історія бренду


  • 24 грудня 2017 12:59:26
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 1433
  • 0


Як дитячий інтерес до техніки привів до світового визнання


Засновником всесвітньо відомо бренду JBL (абревіатура ініціалів засновника) був Джеймс Баллоу Ленсінг, який в 1946 р офіційно її зареєстрував. Компанія відразу себе заявила, як виробник аудіотехніки дуже високого рівня. При цьому відвічна була закладена концепція розвитку двох напрямків: аудіосистеми для домашнього користування і професійне студійне обладнання.


Джеймс Баллоу Лэнсинг


Інтерес до техніки маленький Джеймс почав проявляти з зовсім юного віку. Народився він у багатодітній сім'ї, де було 14 дітей, Джеймс був дев'ятим. Деякий час йому довелося жити в родині Баллоу, чиє ім'я він через роки офіційно приєднав до свого імені. До 10 років він спорудив конструкцію, схожу на конденсатор, потім були їм створені детекторні приймачі, а вже в 12-річному віці юний хлопчик зробив передавач, який завадив нормальної працездатності поблизу розташованої військової бази. Згодом військові конфіскували цей передавач. Джеймс в підлітковому віці підробляв в автомайстерні і ремонтував двигуни. Хлопчик настільки був здатний, що господар автомайстерні відправив його здобувати фах автомеханіка в Детройті.


Перша продукція і перший успіх


У післявоєнні роки в період спаду економіки більшість американських компаній по виробництву дрібної техніки розташовувалися в приватних домоволодіннях. Джеймс не став винятком. Його компанія перебувала в Сан-Маркос, поруч з ранчо, на якому Джеймс любив проводити вільний час. Першою випущеної продукцією були басові драйвера D175. Ця продукція і по нинішній час є в каталогах знаменитого бренду. Драйвера зробили певний прорив в світі акустичних систем, завдяки застосуванню четирьохдюймових звукових головок, унікальних в той час. Їх практично відразу стали застосовувати в кінотеатрах. Після була проведена серія гучномовців D130, якість відтворення яких була на найвищому рівні. Гучномовці були популярні понад півстоліття, їх розкуповували з величезною швидкістю.



Jbl D130


Друге дихання компанії


Джеймс Ленсінг був обдарованим інженером-акустиком, але не дуже успішним підприємцем. Череда фінансових невдач в 1949 році підштовхнула його засновника звести рахунки з життям. Після нього компанію очолив Білл Томас, який був до цього віце-президентом компанії. Саме з його підприємницькою хваткою компанія JBL стала прибутковою і успішною протягом двох десятків років. За цей період вона справила відомі системи Hartsfield і Paragon, популярність яких в ті роки просто зашкалювала.



Jbl Paragon



Jbl Hartsfield 


Через 20 років процвітання в 1969 році компанію купив Сідней Харман. Команда професіоналів під керівництвом Харман вже через рік винаходить акустичну систему L-100, пізніше монітор 4310. Ці продукти настільки стали популярними і затребуваними, що за короткий термін компанія отримала неймовірну на той час прибуток, а ті продукти, випущені багато років тому до цього дня використовуються в студіях звукозапису. На початку 80-х років з'явилися більш модернізовані моделі. Їх відмінна риса полягала в тому, що низькочастотні головки були виготовлені з багатошарового композиту, а високочастотні з титанового випромінювача. Це були моделі L-80T, L-100T, L-120T і L-250ti. Потім були випущені акустичні системи Нортриджі і High-end з лінійкою Everest і К2.



Jbl Everest



Jbl K2


Сегодня сложно представить хоть одну звукозаписывающую студию, концерты и фестивали без акустических систем компании JBL. Кроме того, ведущие производители автомобилей мира также применяют акустические головки в качестве звукового сопровождения в своих авто.      

 

 
Залишити відгук  ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків.